-
Gecenin karanlığında, ALLAH ﷻ ile başbaşa kaldığında çocuk gibi davran. 🥀
Zira çocuk; istediğini alıncaya kadar gözyaşı döker…🥀 -
4 Yorumlar
-
İğne iplik fotoğrafı görünce otomatik aklıma bu güzellik geliyor. Paylaşmadan edemedim… Hz Aişe radiyallahu anh,Hz Fatime’nin güzelliği için şöyle buyururdu:
“Ben Fatıma’nın yüzünün aydınlığı ile,karanlık gecelerde iğneye iplik geçiriyorum.”
❤️🪡
Arkadaşlar
Nisagül kayır
@nisagulkayir
Serra Trabzon
@serra-trabzon
SuedaOkur
@suedaokur
Kenعnlı
@kennli
G14_B EsranurKonya
@11_4esranurkonya
Gruplar
Büyüklerimizin halleri eğitimdi
Herkese Açık Grup



Nizam terazi kurulur bir gün