-
Ladikli Ahmed ağa k.s. diyor ki: “gece vakti tayyi mekan ile manen vazifeye gittiğimizde her evde ne amel yapılıyorsa üzerinden geçerken onu görüyoruz çünkü her amelin bir rengi vardır. Günah işleyeni, sevap işleyeni ayırt ediyoruz.
2 Yorumlar -
Allah’ım bizi gaflete daldırma, dünyaya meylettirme, nefsimize uydurma. Amin
-
إذا دخلتم على الكرام; فعليكم تخفيف السلام
وتقليل الكلام, وتعجيل القيام“Asil adamların yanına gittiğinizde davranışınız: kısık sesle bir selâm, azıcık bir kelâm, hemencecik kıyâm (kalkış) olmalıdır.”
-
Nefîse Konevi profil fotoğrafını değiştirdi
-
- Daha Fazla Gönderi Yükle
Arkadaşlar
xetice amedi
@xeticeamedigmail-com
Ezgikastamonu
@ezgikastamonu
Ibtisam
@ibtisammisir
Ayşegül Özmen
@aysgl-ozmn
BursaSukran
@bursasukran

G13s.Cansu.konya
Çevrim Dışı
@ cansu-eskisehir



Ne diyeceğimi bilemedim. Rabbim kendi rengine bürünenlerden eylesin. Sıbgatallah ve men ehseni minellahi sıbgah! Allah’ım boyası ile boyanın, Allah’dan daha güzel kim renk verebilir?